Friday 9 September 2011

Styling With My Beloved Relative

Hari i pada pukul 3-5.34ptg
aku ajar saudara aku fashion tudung terkini
cewah mcam baguih jerk
aku suro die bergaya ala-ala gegurl yang lemah lembut
macam gambar-gambar kat bawah nih, and...
aku yang amik sume gambar ni
walaupown tak bape nak cantik
tapi aku tetap yakin ngan diri aku
sebab aku "sarah izzah"
seorang yang selalu rase baguih. 
hik..hik..hik


 gaya ayu
 happy sangat nih..hee
 merenung diri didalam cermin
 Ala-ala arab gitu
 Berdoa
 Cantik kan tudung saye


 Rockstar gitu..hik3x

 Aku tak berani pakai macam nih kat luar, tak trill kan aku nih, amacam korang de beran??? huhu


 Gabungan sume tudung-tudung di atas, it's look soooo style la weh, 


1 comment:

Merpati Soul said...

terbaik la kwn ak kena makeover...hihi..