Friday 9 December 2011

Petrosains- Keselamatan jalan raya.

Tak sangka tercapai gak hasrat aku tuk masuk kat dalam Petrosains
Tapi bukan Petrosains yang betul
Yang aku masuk ni free je
Waktu ni kaki da sakit da
Tapi kuat kan semagat jugak nak tengok pe yang ade

Izzah Hayati pon layankan je aku
Tak tau ar sape yang lebih tua ek
Hee

Perbezaan antara halmet yang ade kelulusan sirim ngan yang tak de, Leh la try ketuk2.
View dekat jalan raya.
Aksi robot.
Tumpang lalu, izzah nak melintas nih.

 
Izzah membuat aksi lucu, membuat kan orang yang lalu lalang rase die tak berapa
betul. Hee, gurau je izzah cayang oii..

Amaran bile berada di jalan raya. Ini banyak tuk budak kecik je

Jangan bunyi kan hon, anda berada di hadapan hospital.

Sesuai izzah jadi pak cik keselamatan, dengan baju yang bergitu. 

Bye-bye, ru insaf nak balik Shah Alam.


Note: Gambar Izzah aku tangkap
         Gambar aku izzah tangkap
         Nilai kan sendiri sape tangkap gambar lagi lawa. hee
         Tapi izzah photogenic kan
         Jealous lak teman.   


No comments: