Tuesday 3 January 2012

Lelaki ko jangan ingat ko tu Teruna sangat Lah kan

Ni aku tujukan dekat lelaki yang... duk sesuke hati ,
Kepala otak die cakap gurl ni tak de dara, gurl tu da dara
Masalahnya dorang nampak dengan mata kepala sendiri kerw,
Yang gurl tu buat dot..dot..dot
Huh cakap macam bagus sangat lah kan (nada tak puas hati)
Macam die makhluk tuhan paling suci kat muke bumi ni
Tak tegok diri sendiri sebelom nak megata orang tu tak de dara, x suci
Huh

Ko lelaki yang tak pernah beronani ke? 
Yang tak pernah sentuh perempuan, yang bukan muhrim?
Tak pernah tergugat tegok awek Howt...?
Tak pernah tinggal sembahyang?

Kalo ko lelaki macam tu
Aku respect ar, tapi aku rase memang ko tak lah kan,
Sebab orang yang tinggi iman nya
Tak kan memaki-maki orang tak tentu hala, 

Huh

Kalo lelaki yang beronani ni
Dorang pon dikire tak de teruna bagi aku
Keluar kan natang tu secara paksa

Note:Ape-ape lah, 
         Aku dapat sumber ni daripada seorang sahabat
.        Siapa makan cili die yang terasa pedas nya
        hik hik hik hik....





2 comments:

nurazlin mohamad said...

ahhaahha.... sara, sara. sokong !!

flow said...

"Keluar kan natang tu secara paksa"


touchy touchy

HAHAHAH