Friday 27 April 2012

MOM YOU ARE MY SUNSHINE

28 April 2012

Hari ni keluar bersama Yo ke Jusco. Yo nak cari kasut baru, sebab kasut futsal dia hilang. Tak tau siapa amik, tapi Yo kate dia menyesal sangat letak kasut tu kat luar rumah. Hmm, berhati-hatilah, pencuri ni bukan curi duit je, tapi kasut orang pun dorang rembat juga. Apabila selesai survey kasut (survey je dulu) tegok de tak yang berkenan (tetapi tak de pun) huhu. Aku mengajak yo menulis memo kepada ibu kiteorang, pada mulanya Yo menolak kerana die agak segan untuk menulis memo tersebut (tah hape-hape segan pula) tetapi apabila di desak oleh aku yang gangster ni (bajet) Yo pun bersetuju menulis memo tersebut. 

Memo tersebut ditujukan untuk ibu kami tersayang. Memandangkan hari ibu yang bakal menjelma, Jusco membuat acara seperti menulis memo, untuk memeriahkan sambutan tersebut. Di samping itu kite dapat meluahkan rasa sayang kita terhadap ibu dan berkongsi perasaan itu dengan ribuan pengunjung yang hadir. Saya Sayang Mak Saya. -sarah- Lots of Love.

Nampak tak apa aku tulis?
Yo yang sedang kusyuk mengikat memo di ranting poko tersebut.
Pokok yang comel.
Kalo pergi Jusco, tuliskanlah memo ini untuk ibu kalian, walaupun beliau tidak mengetahuinya, tetapi ini dapat membuktikan bahawa anda mengigati ibu anda di mana saja anda berada.


1 comment: