Monday 28 May 2012

BUTTERFLY GARDEN, CAMERON HIGHLAND

19 May 2012
Sabtu
3pm

Selepas selesai makan tegah hari yang yummy, Abg Din dah panggil turun bawah. Destinasi seterusnya adalah ke Butterfly Garden, ni sebenarnya tak de dalam tentatif, tapi pak cik bus kiteorang kan sweet, so die bawak je kiteorang ni berjalan-jalan. Seronok betul rasenya.

Hari ni baru tau tahap ketakutan Sabariah terhadap ular, serius ingatkan takut biasa, ni tengok ular dalam cermin kaca pun da menitik air mata, serius terkejut. Aku pon takot ular, tapi bajet-bajet macam selamat lah kononnya sebab ular tu dalam cermin kaca. haha, Wat nya ular tu kuar, aku yang pertama jerit tak kuar sore, terus pengsan dekat citu jugak. Sorry Sabariah gurau je..

Daripada pengalaman Izzah Hayati, Sabariah yang paling berani sewaktu menyewa bersama di Kedah, Sabariah tak takut serangga, Pacat pon pandang sebelah mata je, Sabariah juga amat penyayang terhadap haiwan kesayangan rasul kita (kucing), Sabariah geli ngan ular je huk huk. 

Sabariah ni sweet sangat. Antara rakan yang selalu bagi aku makanan. Aku nih da lah kuat makan. Ape-ape pon terima kasih Sabariah. Sayang kamu. (^_^).

Gambar sebelum bergerak ke Butterfly Garden:

Bersama Bus Sekolah yang Comel Lote.
Lompat-lompat, Lisha ajar kite lompat. 
Pak cik-pak cik 
Di Butterfly Garden:

Board.
Rama-rama cantik tapi banyak gak da meninggal kan bumi ini (Mati).
Rase nak dukung je tapi tak berani, ade budak kelas yang berani dukung. Hebat tul budak tu.
Serangga yang telah diawetkan.
STYLE.
Cantik-cantik kawan saya nih.
Abe ni tetibe lak ade.
Teha & Ilya yang berani pegang rama-rama tu,
aku bukan tak berani tapi dorang kate beracun ( alasan seorang penakut) hee
Suke gambar ni sebab nampak style.
Ni lah budak yang berani (Muhsin)

Alin sweet, Anoi pula concerned,  beruntung Sima. Huk2.
With Lisha yang Comel.
Lisha ni pandai bergayalah. Like...Like
Sume pandai bergaya, lelebih lagi Izzah berbaju belang, huhu.
Dah macam cover Album nih,
dengarnya Jinggo pandai Nyanyi. Betulkah? hak2
Gambar Paling disukai, & paling comel yang pernah aku tangkap.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tomel nya, rase bersalah tak mintak izin ayah dia
nak tangkap gambar dia yang tomel nih. huk2

Bersambung ke Bee Fram.



No comments: