Friday 30 November 2012

CONVO SI DIA

28 November 2012
(Rabu)

Lama betul tak jumpe, 4 bulan dah. Gemok Yo sekarang ni, huhu. Tak pe lah, gemok-gemok pun aku sayang jugak, huhu. Hari ini convocation Yo. Tak sangka betul! Kalo tidak, boleh apply cuti, kebetulan pulak sama dengan convo Azri merangkap bf adik. Malam Rabu tu baru aku tau yang Yo convo esoknya, adoi nape lah Yo tak bagi tak tau dekat aku dari awal, nampak sangat Yo tak mo aku pergi, sebab dia kan penyegan, segan nak kenalkan kawan dia dekat aku, segan kalo parent dia nampak aku, tapi 'nasib baik waktu aku datang tu mak dia tengah cari bunga tuk dia, aku pun takot lagi nak jumpe dengan mak dia. Hee '. Nasib baik Supervisor kasi pergi jab Shah Alam, tapi kne ganti waktu lah. So dapat la nak bagi ole-ole dari Sabah dekat dia, and bole showoff camera pemberian Cik Mas, uhuk (poyo gile Sara ni) hee.

Gemok kan Yo. Aku rase ni semua adalah balasan, sebab dulu,
 die selalu cakap aku gemok. kahkahkah (ketawa kejam)
Rafiqi pun sama gak. Agaknya dorang ni senang hati sangat kowt. hee
Bersama dengan hadiah aku kasi. 
Selepas Yo didesak untuk pakai jubah. Ini barulah real. Bukti aku pergi konvo die. hee


Kawan Yo, Yo tunjukkan cangkuk dekat dia punya jubah.
 Yo siap tengok youtube kowt, macam mana nak pakai jubah. Kagum tul. Sekarang ni, semua di hujung jari. hee

Cantik, macam model, da la tinggi, walaupun rambut pendek tetap nampak menawan. huhu
Memang tabik ngan dia ni, sebab walaupun macam tu dia tetap dapat ANC.
Adik nak felling felling hee. Jauh adik konvo nanti, sebab buat kat Melaka. Harap-harap tak sama hari dengan aku punya konvo. Nanti kitaorang punya konvo sama, next year. Uhuk.
Ni Azri. Memang photogenic. Kagum aku. Aku rase sebab dia kurus,
itu buatkan gambar dia nampak Stylo je sumenya. Adoii.
Buju kuning kawan Adik, baju hitam kawan Azri.. Dua-dua cantik. Huhu. Tapi dorang bukan couple la.
Aku dengan Adik di hadapan Dewan Agong.
Azri & The Geng.
Tahniah semua..

p/s: Teknik edit kabur-kabur belakang ni macam pening. Huhu

No comments: