Saturday 24 November 2012

WEDDING AQILAH

24 November 2012

Hari ni wedding member UiTM Segamat. Tak sangka Kila hantar Kad Jemputan. Terharu.. uhu.. 

Hmm tapi... aku pikir, macam mana nak pergi, aku ni bukan ade kenderaan.. lain lah kalo tempat tu leh naik public transport (bus, train) adoi... hmm dengan tak malunya aku mengajak Misah. Nasib baik Misah nak tolong hantarkan, tidak kempunan aku nak tengok Kila kawin dengan Hafiz. Hee Kila dengan Hafiz ni, dah lama couple. Waaaa best betul! Kekal hingga ke Jinjang Perkahwinan. Alhamdullilah, Semoga Kekal Hingga Ke Akhir Hayat. Tak sabar nak tegok baby korang. Huhu

Nampak muka aku kurus, haha.
Misah comel yang bakal jadi pengantin tak lama lagi. hee

Pemain Muzik. Unik.



Pengantin Di Singgahsana.


Berjumpe dengan kakak bilik yang dirindui, nak nagis rasenya bila jumpe dorang, rindu sangat kat dorang, (T_T)

Kak DD Comel.
Kak Diyana Cantik.
Bergambar bersama pengantin yang kacak jelita.. huhu


Menyempat.


Berposing kat kate sape tah, hahah
SEKIAN...WASSALAM...

No comments: