Wednesday 21 December 2011

Singapore..Part 2

Gambar yang di ambil menggunakan
Nokia E5 aku
Leh tahan gak hasil nya

kagum lak dengan kemampuan
Handphone sendiri


7/11/11
Pemberian cik mas dari kedai RUBI
8/11/11


Dekat U.S
Nak tangkap gambar ni membuat kan aku di tinggalkan oleh adik dan saudara-mara
Ni lagi satu gambar yang wat kan aku hilang dari group adik ngan saudara-mara yang lain.
9/11/11
Ni makanan yang atok belanja, makanan ni tuk 6 orang sahaja, tapi banyak kan...huhu
Dekat dengan Bugis,
kedai ni memang sedap n famous dikalangan orang Melayu di Singapore.
Sempat aku naek bus dua tingkat kat Singapore,
 Sedangkan bus 2 tingkat kat Malaysia pown aku tak pernah naek, hee
Dekat the Merlion, cantik gak gambar tangkap gune hp aku ek, hik perasan sendiri.
Merlion, capture by Sarah Izzah
Best gak kalo dapat naek boat ni, tapi tak pe la da tak sempat, masa mencemburui kami semua, he
Ni dulu bagunan opis atuk, Atuk kastam singapore, sekarang, bagunan ni da di jadikan sebagai hotel.
Aku rase macam ade dekat Amerika, sedangkan kat Singapore
Mesin ni leh kuar kan duit balik lepas kite da return card, kalo tak return card tak dapat ar duit,
 dorang akan charge lebih 1 dollar   singapore untuk setiap perjalanan,
 than kalo kite return balik kad tu, dapat la balik 1 dollar tu, huhu

Aku agak kebatak kan ar tengok benda ni, nape tak de kat Malaysia..soob..sobb..

Note: Jangan pandang camera hp sebelah mate, sebelom melihat kemampuan handphone yang sebenarnya. huhu

1 comment: