Sunday 1 January 2012

makan ape hari ni

Tak sangka betul
Hari ni tercapai hasrat aku
Nak makan belut

Hee
Bunyi macam seram je kan
Aku pon tak  percaya aku ngidam nak makan benda tu
Hmm

Hasrat mula dirasa kan
Apabila yo megajak aku makan di "Di Atap"
Sek7, dekat dengan restoran "hakim"

Hari ni yo puasa
Aku ajak berbuka di "Di Atap"
Sebab aku nak makan belut
huhu

Yo layankan je
Tapi die cakap die tak akan makan

Hmm okey la harga ny berpatutuan
Sebab ikan aku dapat panjang sangat
Lebih kurang, 40cm,
Kenyang sangat
Lagi-lagi makan sorang-sorang
Sebab yo gedix tak nak makan
hee.


Tak nampak seram pon kan, belut masak pedas ni
huhu

Note: Don't judge a book, by it's cover

2 comments:

flow said...

Wei transfer sikit lemak kau kat aku wihuiwhiwuhiw

merapu said...

Hee kalo bole da lame aku wat da
Transfer2 lelemak semua nih
Hee