Sunday 1 July 2012

BILA TENGOK MARIO BALOTELLI TERINGAT SESEORANG.

2 JULY 2012

Pukul 2 pagi semagat aku tegok bola ngan YO kat kedai mamak KHALIFAH, nak sokong ITALY walaupun perasaan kuat mengatakan SPAIN yang akan menjadi juara. Aku bukan nak tegok sangat, aku cuma semangat nak tengok Mario Balotelli. YO kata die main best, tapi die belagak giler...

Dia pernah pakai baju dua lapis, baju kat dalam tu tulis "WHY ALWAYS ME", than bila dia dah jaringkan goal die bukak baju jersi, so nampak lah baju yang agak poyo tu.

Aku memang suke orang yang poyo & orang yang high self-esteem nih, haha, mentang-mentang study personal development, self-esteem self-esteem bagai, haha.

Aku tegok Mario Balotelli ni aku macam rase hurmm...... macam pernah nampak ar peragai poyo-poyo cam ni, hmm muka pun de iras-iras. Tapi.... sape ye? Lepas balik dari tegok bola, aku tido. Than pada pukul 8a.m after bagun tido, aku dapat bayangan perangai  poyo-poyo Mario Balotelli tu macam sapo? Budak kelas aku rupanya, haha, tak la sama pon dorang ni, kalo ikut warna kulit, jauh panggang dari api, tapi iras de siket, hee, siket je tak banyak pon, orang kata air muka... hmm lebih kurang cam gitu lah, hee. 





Walaupun die ni belagak, tapi style gile. huhu.

Than actually aku rase die macam......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.









Muhsin tau nih, mati aku, haha, tapi Muhsin ko berganda lagi kacak. hik..hik...(ketawa kejam).

No comments: