Friday 26 October 2012

MAKEOVER

15/9/2012

Hari ni, lepas pergi Majlis Kahwin, aku dengan angah menuju ke Times Square. Cewah nak shopping lah kononnya. Hmm baju kurung membuatkan aku berasa agak janggal, nak tukar baju, tapi nanti akan mengambil masa, lagipun perjalanan agak jauh dari dewan rakyat ke rumahku. Tak aku sangka, Angah  rupanya membawa camera Nikon. Tak selesa rasenya, bila bergambar dengan baju kurung yang agak kurang bergaya itu, ewah-ewah macamlah baju yang aku beli lepas tu bergaya sangat kan, huhu. 

SEBELUM

Nampak tak bermaya.

SELEPAS

Seluar tu beli sebab terpengaruh dengan adik saudara, RM30. Baju biru RM25.

 TIBA_TIBA

Tudung jadi warna hitam. Hee. RM10.

P/S: Semakin pelik je baju aku, tapi tak ape, 'kalo tak yakin, kena buat-buat yakin', supaya aura yakin tu terpancar. hee.

No comments: