Wednesday 24 October 2012

SUNWAY TOWER

25/10/12

Tempat praktical saya. (Ranhill WorleyParsons Sdn Bhd ).Tak sangka, pejam celik-pejam celik da nak dekat 3 bulan keje dekat sini. Mula-mula memang takot, sebab tempat ni macam hebat je, bagunan pun gah mencakar langit (ayat tak boleh lagi metafora), keyakinan tu memang tipis, terbayang aku akan diherdik sebab tak pandai buat keje, tapi sangkaan tu sama sekali tersasar, orang kat sini sume baik-baik, aku tak pernah kena marah, cume teguran membina je yang di berikan (ayat pelik no-2). Hari demi hari aku bertambah yakin, pengetahuan berguna aku perolehi di sini, terutama dari Ellie, Kak Aini & Kak Liza sebab dorang yang paling banyak kasi aku kerja, best dapat tambah pengetahuan tentang Procument Department and also how to open Purchase Order File, hee. Yang lain pula memberikan penerangan sekiranya aku bertanya itu ini antaranya Kak Fadzleen, Murali, Prema, Donald, Danny, Kak Hawa, Kak Dila, En Mustafa,  Kak Nor, Kak Sabrina, Adik Farahin, dan Kak Ina. Hmm pendek kate memang aku bersyukur dapat praktical dekat sini. Alhamdullilah.. Semoga aku lulus. Sape-sape yang baca entri ni doa kan aku ye. Terima Kasih. (=


Bersama Adik Farah.

Bersama Kak Sabrina.
P/S: Jangan takot sebelum memcuba..

1 comment:

Anonymous said...

Tak sangka , tgh buat presentation pasal sunway tower, ternampak pasal entries awak nie , kebetulan saya berkerja di sini juga